-
Trendy3.1.2017 Uplynulý rok přinesl nejedno překvapení i v oblasti kybernetických hrozeb. Za jednu z největších událostí odborníci považují útok na Netflix nbeo Twitter. V pořadu Trendy se s Ondřejem Novákem na téma podíváme podrobněji.
-
Trendy2.1.2017 Kartou nebo hotově? Tak to už je samozřejmá otázka téměř každého prodavače. A i když to tak v obchodech častokrát nevypadá, pak zatím stále ještě nejčastěji platíme penězi.
-
Trendy23.12.2016 Tradiční SIM karty v mobilních telefonech by se mohly stát minulostí. Český operátor T-Mobile oznámil, že v příštím roce začne testovat první telefony s tzv. eSIM. Co se tím pro uživatele změní? O tom teď budeme mluvit s Davidem Slížkem.
-
Trendy22.12.2016 Kalhotový kostým, námořnické tričko nebo původně vojenský kabát Trench Coat - to vše a mnohem více si ženy v průběhu 20. století přivlastnily z pánského šatníku. Inspirace ale proudí i druhým směrem, který obzvlášť v posledních letech nabývá na síle.
-
Trendy21.12.2016 Moderní technologie zjednodušují nevidomým a slabozrakým lidem život. Dnes už nepotřebují mít velké množství kompenzačních pomůcek, při mnoha aktivitách je doprovází třeba jen chytrý telefon.
-
Trendy20.12.2016 Kdo chce mít doma zajímavé zvíře, může sáhnout třeba po obojživelnících. Nejen o tom, jak chovat mloky a čolky je pořad Trendy s lidmi ze sdružení Herpetology.cz a z Fakulty životního prostředí ČZU v Praze.
-
Trendy19.12.2016 Může tříleté dítě hrat na housle a co ho k tak složité činnosti může motivovat? O houslích, ale také o hokeji budeme mluvit v dnešních Trendech.
-
Trendy15.12.2016 Letošní rok by se dal skoro označit za rok takzvaných chytrých měst. Jak vypadá město propojené senzory a moderními technologiemi v praxi?
-
Trendy14.12.2016 Během podzimu vyšlo v Česku několik unikátních knih, které dětem přibližují umění. Pochopí z nich, jak pracují kurátoři v galerii, kdo je Jan Švankmajer a proč lidé na obrazech Pabla Picassa nevypadají jako lidé.
-
Trendy13.12.2016 K předvánočním tradicím se přidala každoroční ofenzíva reklamních expertů. A aby byly reklamy co nejúčinnější, začali marketéři vedle tradičních průzkumů trhu zkoumat i naše mozky. Takzvaný neuromarketing je v posledních letech na vzestupu.