Hledání v Audioarchivu


Vybírejte z 2007 audií

Upřesnit výsledky

  • Ptáme se za Vás
    3.11.2017 Na vrácení zboží bez udání důvodu máme 14 dní. Jak je to ale v případě vyměňovaného zboží, na to se ptá paní Gabriela. Svoji situaci popsala spotřebitelskému rádci Josefu Černému následovně
  • Ptáme se za Vás
    2.11.2017 V posledních dnech se nám tu sešlo několik podobných dotazů, které se týkaly potahů do auta a jejich nepodařeného nákupu. Dnes spotřebitelský rádce Josef Černý vybral dopis pana Libora, který píše
  • Ptáme se za Vás
    1.11.2017 Boty na pouhý měsíc - to je luxus, který si s oblibou dopřávají modelky, filmové hvězdy nebo hlavní hrdinka seriálu Sex ve městě Carry, která je botami přímo posedlá. Pan Jaroslav pravděpodobně nic takového nezamýšlel
  • Ptáme se za Vás
    31.10.2017 Co dělat, když záruční oprava dopadne dobře, ale zboží se vám vrátí pro změnu poškozené jinak? To je další dotaz, který jste poslali sem k nám do rozhlasu pro spotřebitelského rádce Josefa Černého. O co konkrétně se jednalo
  • Ptáme se za Vás
    30.10.2017 Spotřebitelský rádce Josef Černý dnes odpoví na jeden z vašich dotazů, který se týká objednávky přes internet a hlavně doručení balíku. Pan Kamil se totiž těšil, ale nakonec bylo čekání delší, než prodejce původně sliboval
  • Ptáme se za Vás
    29.10.2017 Po internetu už dnes seženete snad úplně všechno. Seznámíte se, nakoupíte a můžete si nechat třeba i zprostředkovat zakázky. Jak taková služba funguje a jak to je s poplatky? Na váš dotaz i dnes odpoví spotřebitelský rádce Josef Černý
  • Ptáme se za Vás
    25.10.2017 Dnes tu máme dotaz od posluchače, kterému přišlo poštou překvapení. Teď přemýšlí, jak s ním naložit a pro jistotu se ptá spotřebitelského rádce Josefa Černého. Poslechněte si jeho radu, kdybyste náhodou taky někdy obdrželi podobnou obálku
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2018 Český rozhlas