-
Ptáme se za Vás3.11.2017 Na vrácení zboží bez udání důvodu máme 14 dní. Jak je to ale v případě vyměňovaného zboží, na to se ptá paní Gabriela. Svoji situaci popsala spotřebitelskému rádci Josefu Černému následovně
-
Ptáme se za Vás2.11.2017 V posledních dnech se nám tu sešlo několik podobných dotazů, které se týkaly potahů do auta a jejich nepodařeného nákupu. Dnes spotřebitelský rádce Josef Černý vybral dopis pana Libora, který píše
-
Ptáme se za Vás1.11.2017 Boty na pouhý měsíc - to je luxus, který si s oblibou dopřávají modelky, filmové hvězdy nebo hlavní hrdinka seriálu Sex ve městě Carry, která je botami přímo posedlá. Pan Jaroslav pravděpodobně nic takového nezamýšlel
-
Ptáme se za Vás31.10.2017 Co dělat, když záruční oprava dopadne dobře, ale zboží se vám vrátí pro změnu poškozené jinak? To je další dotaz, který jste poslali sem k nám do rozhlasu pro spotřebitelského rádce Josefa Černého. O co konkrétně se jednalo
-
Ptáme se za Vás30.10.2017 Spotřebitelský rádce Josef Černý dnes odpoví na jeden z vašich dotazů, který se týká objednávky přes internet a hlavně doručení balíku. Pan Kamil se totiž těšil, ale nakonec bylo čekání delší, než prodejce původně sliboval
-
Ptáme se za Vás29.10.2017 Po internetu už dnes seženete snad úplně všechno. Seznámíte se, nakoupíte a můžete si nechat třeba i zprostředkovat zakázky. Jak taková služba funguje a jak to je s poplatky? Na váš dotaz i dnes odpoví spotřebitelský rádce Josef Černý
-
Ptáme se za Vás28.10.2017 Na našeho rozhlasového spotřebitelské poradce Josefa Černého se obrátil posluchač, kterému dělá starosti určitá skupina zákazníků a nekončící reklamační kolotoč
-
Ptáme se za Vás27.10.2017 Pan Michal netrefil velikost a hned je z toho dotaz na našeho spotřebitelského rádce Josefa Černého! O co přesně se jedná.. pojďme na to postupně, tak tedy nejdřív - co pan Michal píše
-
Ptáme se za Vás26.10.2017 Opět je tu náš spotřebitelský rádce Josef Černý a dnes se ho ptá paní Petra, která stále nemůže vyřešit potíže v koupelně
-
Ptáme se za Vás25.10.2017 Dnes tu máme dotaz od posluchače, kterému přišlo poštou překvapení. Teď přemýšlí, jak s ním naložit a pro jistotu se ptá spotřebitelského rádce Josefa Černého. Poslechněte si jeho radu, kdybyste náhodou taky někdy obdrželi podobnou obálku